Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 ze zmianami) "osoba uprawniona, o której mowa w art. 11 ust. 3, jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, do właściwego ze względu na właściwość sprawy organu administracji publicznej, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych". Jednocześnie osoby uprawnione lub przybrane (art. 3 pkt 1 ww. ustawy) proszone są o przekazanie Urzędowi Skarbowemu w Wałczu na adres poczty elektronicznej: us.walcz@mf.gov.pl lub innymi udostępnionymi kanałami komunikacyjnymi informacji dotyczących podatnika, takich jak imię, nazwisko, adres, NIP/PESEL, rodzaj sprawy do załatwienia oraz danych kontaktowych (numer telefonu/faxu lub adres poczty elektronicznej) umożliwiających niezwłoczne powiadomienie o wyznaczonym terminie spotkania.
Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową
Obsługa osób niepełnosprawnych w Urzędzie Skarbowym w Wałczu:
- do budynku „B" w którym mieści się sala obsługi interesanta wykonane zostały podjazdy,
- osoby niepełnosprawne obsługiwane są na Sali Obsługi Interesanta przez pana Wiesława Wróbla,
- na parterze budynku „B", w sali obsługi interesanta zostało ponadto stworzone specjalne stanowisko, do którego można podjechać wózkiem inwalidzkim, w celu wypełnienia dokumentów.