Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 ze zmianami) "osoba uprawniona, o której mowa w art. 11 ust. 3 ustawy, jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, do właściwego ze względu na właściwość sprawy organu administracji publicznej, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych". Jednocześnie osoby uprawnione lub przybrane (art. 3 pkt 1 ww. ustawy) proszone są o przekazanie Urzędowi Skarbowemu w Drawsku Pomorskim na adres poczty elektronicznej: us.drawsko.pomorskie@mf.gov.pl lub innymi udostępnionymi kanałami komunikacyjnymi informacji dotyczących podatnika, takich jak imię, nazwisko, adres, NIP/PESEL, rodzaj sprawy do załatwienia oraz danych kontaktowych (numer telefonu/faxu lub adres poczty elektronicznej) umożliwiających niezwłoczne powiadomienie o wyznaczonym terminie spotkania.
Informacja dla osób niepełnosprawnością ruchową
Urząd Skarbowy w Drawsku Pomorskim jest Urzędem przyjaznym dla podatnika nie tylko w aspekcie obsługi, ale również ze względu na infrastrukturę. Urząd posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, przestronny hol, na którym znajduje się sofa ze stolikami pozwalająca dopełnić formalności związanych z przybyciem do Urzędu. Na parterze Urzędu znajduje się toaleta przystosowana specjalnie dla osób niepełnosprawnych.
Pracownicy portierni dysponują systemem monitoringu okolic wejścia do budynku, w przypadku zaobserwowania osoby z ograniczonymi możliwościami poruszania się, mają za zadanie udzielić jej niezbędnej pomocy.
Na Sali Obsługi Podatnika (SOP) znajdują się stoliki z krzesłami, przy których można wygodnie, spokojnie i dyskretnie załatwić swoje sprawy. Kontakt z pracownikiem na SOP odbywa się na siedząco przy stanowisku, tak, że również osoby na wózkach inwalidzkich bez problemu mogą być obsłużeni przy tych stanowiskach. Urząd posiada także obszerny parking.
W Punkcie Obsługi Podatników w Łobzie zainstalowano dzwonek przy wejściu do urzędu w celu wezwania pracownika urzędu, który ma za zadanie udzielenie pomocy przy wejściu osobie z ograniczonymi możliwościami poruszania się. Z uwagi na położenie Punktu Obsługi Podatników na II piętrze budynku obsługa osób na wózkach inwalidzkich odbywa się na parterze w Sali Obsługi Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.