Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243 ze zmianami) "osoba uprawniona, o której mowa w art. 11 ust. 3, jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, do właściwego ze względu na właściwość sprawy organu administracji publicznej, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych". Jednocześnie osoby uprawnione lub przybrane (art. 3 pkt 1 ww. ustawy) proszone są o przekazanie Urzędowi Skarbowemu w Pyrzycach na adres poczty elektronicznej: us.pyrzyce@mf.gov.pl lub innymi udostępnionymi kanałami komunikacyjnymi informacji dotyczących podatnika, takich jak imię, nazwisko, adres, NIP/PESEL, rodzaj sprawy do załatwienia oraz danych kontaktowych (numer telefonu/faxu lub adres poczty elektronicznej) umożliwiających niezwłoczne powiadomienie o wyznaczonym terminie spotkania.
Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową
Budynek Urzędu Skarbowego w Pyrzycach posiada dwa wejścia, które wyposażone są w podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Pracownicy ochrony urzędu na bieżąco monitorują wejścia do budynku w celu udzielenia pomocy.
Sala Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku i tam załatwiane są wszystkie sprawy urzędowe. Ze względu na fakt, że budynek urzędu nie posiada windy i schodów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, urzędnicy pracujący na wyższych piętrach obsługują podatników - w przypadku zaistnienia takiej potrzeby - na parterze gmachu.