Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS):
o 22 330 03 30 – z telefonów komórkowych
o 801 055 055 – z telefonów stacjonarnych
o +48 22 330 03 30 – z telefonów z zagranicy
Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/skontaktuj-sie-z-nami/emcek-telefon-do-konsultanta-krajowej-administracji-skarbowej/#KIS
Obsługa telefoniczna klientów
o Poniedziałek: 8:00 – 18:00
o Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00
Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.
Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.
Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:
o Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
o Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
o Spadki i darowizny - wybierz 3
o Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
o Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
o Podatek akcyzowy - wybierz 6
o Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
o Umówienie wizyty w urzędzie - wybierz 8
Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.
*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Egzekucja administracyjna
Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Myśliborzu +48 (95) 74-77-222, +48 (95) 74-77-271, +48 (95) 74-77-266, +48 (95) 74-77-226
TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym
Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.
Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz
kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.
Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/druga-edycja-telepin/ .
Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00
Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).
Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.
e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.
Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę https://www.podatki.gov.pl/e-urzad-skarbowy/.