Wydawca treści

Zakup elektronicznych zewnętrznych depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego

Zakup elektronicznych zewnętrznych depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego

Zakup elektronicznych zewnętrznych depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego

Postępowanie w trybie podstawowym znak: 3201-ILZ.260.20.2024

Zakup elektronicznych zewnętrznych depozytorów kluczy wraz z oprogramowaniem dla urzędów skarbowych województwa zachodniopomorskiego, prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

 

 

Link prowadzący bezpośrednio do postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9dfcd69-3fc0-422d-8c38-6a334089f721

 

 

1.         Korzystaniez platformy jest bezpłatne.

2.         Przeglądaniei pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.         Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy".

4.         Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

5.         Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

6.         W przypadkuproblemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".

7.         Komunikacjaw postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogąelektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").

8.         Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 roku, poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

9.         Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).

10.     Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, i przekazuje się jako załączniki.

11.     Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:

a)    w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub

b)    jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").

12.     W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale X SWZ.

 

 

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję,

1.         Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie. Mogą się z nim Państwo kontaktować:

­             listownie na adres: ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin,

­             poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Dane teleadresowe - Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (kas.gov.pl),

­             pocztą elektroniczną na adres ias.szczecin@mf.gov.pl.

2.         Inspektor Ochrony Danych Osobowych

Administratorwyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą się Państwo kontaktować poprzez adres poczty elektronicznej:iod.szczecin@mf.gov.pl.

3.         Cel i podstawa prawna przetwarzania

Administratorprzetwarza Państwa dane osobowe w celu:

­             zawarciaumowyw sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

­             prowadzeniaprzedmiotowegopostepowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, a także ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z niniejszej umowy i jego archiwizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4.         Informacjao obowiązkupodania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych, jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest warunkiem zawarcia umowy.

5.         Odbiorcydanych

Państwa dane osobowe będą przekazywane:

­             CentrumInformatykiResortu Finansów, wykonującym dla Administratora usługi informatyczne,

­             osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie umowa lub dokumentacja związania z realizacją umowy, w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy, w tym w szczególności ustawę o dostępie do informacji publicznej,

­             podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, innymadministratorom danych, działającym na mocy umów zawartych z Administratorem lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

6.         Okresprzetwarzania danych osobowych

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez okres trwania umowy, następnie przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony praw z tytułu realizacji umowy oraz przez okres archiwizacji zgodny z regulacjami o archiwizacji, które obowiązują w resorcie finansów.

7.         Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje Państwu (w sytuacjach, które wskazują przepisy RODO) prawo do:

­             dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,

­             prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,

­             ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

­             wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – gdy uznają Państwo, że przy przetwarzaniu Państwa danych doszło do naruszenia prawa.

Nie przysługuje Państwu prawo do:

­             usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,

­             przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

­             sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,

gdy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 25.07.2024 Data publikacji: 25.07.2024 13:56 Data ostatniej modyfikacji: 25.07.2024 13:56
Autor: Aneta Kościuczyk Osoba publikująca: Monika Franków Osoba modyfikująca: Monika Franków
Rejestr zmian