Dostawa broni i amunicji
znak:3201-ILZ.260.9.2024
nr ogłoszenia w na stronie Urzędu Zamówień Publicznych:2024/BZP 00337097 z dnia 23.05.2024 r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.).
Termin składania ofert: 4.06.2024 g. 10.00
Termin otwarcia ofert: 4.06.2024 g. 10.30
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej Market Planet
(dalej jako „Platforma Zakupowa") pod nazwą postępowania: Dostawa broni i amunicji.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy, w sekcji „Korespondencja". Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza również przekazywanie przez Zamawiającego i Wykonawców oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji (z wyłączeniem złożenia oferty wraz z oświadczeniem oraz oświadczeniem podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału innego podmiotu, zmiany bądź wycofania oferty) drogą elektroniczną na adres przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl
4. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Izby Administracji Skarbowej Szczecinie; https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".
3) Rejestracja konta Wykonawcy następuje automatycznie poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości".
6. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa tel. +48 22 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
7. Zamawiającyzgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452)- zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
- dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
8. Zamawiający, zgodnie z ww. Rozporządzeniem określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- KomputerPC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
10. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Jednocześnie informuję, iż preferowanym formatem jest PDF.
11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
- plik załączonyprzez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
- oznaczenieczasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu).
Jednocześnie informuję, iż preferowanym formatem jest PDF.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie. Mogą się z nim Państwo kontaktować:
· listownie na adres: ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin,
· poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, której adres jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: Dane teleadresowe - Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie (kas.gov.pl),
· pocztą elektroniczną na adres ias.szczecin@mf.gov.pl.
2) Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mogą się Państwo kontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod.szczecin@mf.gov.pl.
3) Cel i podstawa prawna przetwarzania
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu:
· zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
· prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia, a także ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń wynikających z niniejszej umowy i jego archiwizacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4) Informacja o obowiązku podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych, jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest warunkiem zawarcia umowy.
5) Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe będą przekazywane:
· Centrum Informatyki Resortu Finansów, wykonującym dla Administratora usługi informatyczne,
· spółce Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej Market Planet, na której Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie prowadzi przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego,
· osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie umowa lub dokumentacja związania z realizacją umowy, w oparciu o powszechnie obowiązujące przepisy, w tym w szczególności ustawę o dostępie do informacji publicznej,
· podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, innym administratorom danych, działającym na mocy umów zawartych z Administratorem lub na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
6) Okres przetwarzania danych osobowych
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez okres trwania umowy, następnie przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń i obrony praw z tytułu realizacji umowy oraz przez okres archiwizacji zgodny z regulacjami o archiwizacji, które obowiązują w resorcie finansów.
7) Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu (w sytuacjach, które wskazują przepisy RODO) prawo do:
· dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,
· prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
· ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
· wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – gdy uznają Państwo, że przy przetwarzaniu Państwa danych doszło do naruszenia prawa.
Nie przysługuje Państwu prawo do:
· usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
· przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
· sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.