Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Drugim Urzędzie Skarbowym w Szczecinie możesz umówić się korzystając z jednego z dwóch możliwych sposobów:

    Drugi Urząd Skarbowy w Szczecinie przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00,
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00.

    Przyjmowanie petycji, skarg i wniosków

    Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.

    Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.       

    Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań kompetencji adresata petycji.  

    W sprawach petycji, skarg i wniosków Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie lub jego Zastępcy przyjmują interesantów w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Naczelnika (pokój 203, tel. 91 88 23 232) tj.:

    •  w każdy poniedziałek w godzinach od 14:00 do 16:00,
    •  w każdy czwartek w godzinach od 13:00 do 15:00.

    W sytuacji gdy poniedziałek lub czwartek jest dniem wolnym od pracy, przyjęcia petycji, skarg i wniosków odbywają się w najbliższym dniu roboczym.

    Petycje, skargi i wnioski obywateli oraz organizacji społecznych dotyczące, w szczególności:

    1. zaniedbania lub nienależytego wykonywania zadań przez urzędy skarbowe województwa zachodniopomorskiego i Izbę Administracji Skarbowej w Szczecinie albo przez ich pracowników,
    2. naruszenia praworządności lub interesów skarżących, a także
    3. przewlekłego lub biurokratycznego załatwiania spraw, zgłaszane do
    Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin


    przyjmowane są w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2, przez:

    1. Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie i jego Zastępców w dniach i godzinach uzgodnionych telefonicznie lub osobiście z pracownikiem sekretariatu Dyrektora nr tel. 91 4803602, pokój nr 102 (I piętro) lub na wniosek,
    2. Upoważnionych przedstawicieli Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie

    •    w każdy poniedziałek w godz. : 7.00 – 16.00
    •    od wtorku do piątku w godz. : 7.00 - 15.00
    w pokoju nr 001 (parter), nr tel. 91 4803 718

    Petycje, skargi i wnioski pisemne należy składać w Kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie (pokój 028), za pośrednictwem organu I instancji, przesyłać pocztą lub Elektroniczną Skrzynką Podawczą e-PUAP Izby.

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 20.05.2015 Data publikacji: 20.05.2015 11:48 Data ostatniej modyfikacji: 16.10.2024 13:49
    Autor: Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie Osoba publikująca: Anna Raca Osoba modyfikująca: Anna Raca